مصرف آلو بخارا شیرین بیمار دیابتی را به کام مرگ کشاند

نمی‌دانم کسی هست که آلو بخارا شیرین را دوست نداشته باشد، اما تازه فهمیدم 2000 نوع وجود دارد. بیایید نگاهی به دلایلی بیندازیم که باعث می شود آنهایی که آن را دوست ندارند و عاشقان بیشتر آلو بخورند.

سرشار از آنتی اکسیدان: ترکیبات آنتی اکسیدانی قوی موجود در آلو از سلول ها در برابر تخریب رادیکال های آزاد محافظت می کند.

آلو که با ترکیبات آنتی اکسیدانی خود از بدن محافظت می کند و حاوی سطوح بالایی از ویتامین C است، مقاومت ما را در برابر بیماری ها افزایش می دهد. آلو همچنین حاوی ویتامین های A، K و گروه B و بسیاری از مواد معدنی است که برای سلامتی مفید است.

آنتی اکسیدان چیست؟

جذب آهن را افزایش می دهد.
آلو بخارا که حاوی مقدار زیادی ویتامین C است، علاوه بر غنی بودن از آنتی اکسیدان ها، جذب آهن دریافتی از طریق غذا توسط بدن را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

آلو بخارا شیرین

100 گرم آلو حدود 16 درصد از نیاز روزانه به ویتامین C را تامین می کند.
افراد مبتلا به کمبود آهن چگونه باید تغذیه شوند؟

کلسترول را متعادل می کند.
آلو بخارا به دلیل محتوای ویتامین C موجود در آن به کنترل کلسترول کمک می کند.

کاهش کلسترول بد به تنهایی کافی نیست، بلکه می توان آن را در زمره میوه هایی قرار داد که از تجمع کلسترول اکسید شده در رگ ها جلوگیری می کند و ما را از تصلب شرایین و بیماری های قلبی مرتبط با آن محافظت می کند.

در برابر بسیاری از بیماری ها محافظت می کند.
ویتامین C یکی از حیاتی ترین ویتامین ها برای محافظت در برابر بیماری هایی مانند آسم، آرتروز، سرطان روده بزرگ و روماتیسم است.

منبع فیبر مناسب روده است. 100 گرم آلو بخارا 6 درصد نیاز روزانه به فیبر غذایی را تامین می کند.

حمایت از سلامت استخوان: ویتامین K و مواد معدنی منیزیم موجود در آلو بخارا برای جذب کلسیم دریافتی از طریق غذا توسط بدن مهم هستند.

آلو بخارا از جمله میوه های خشکی است که برای حفظ تراکم استخوان در دوران پس از یائسگی توصیه می شود مصرف شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.